Zapraszamy do skorzystania z Portalu Klienta – nowego narzędzia, które pozwala na szybki dostęp do informacji o posiadanych produktach z dowolnego miejsca.
Nadawanie dostępu:
Jednoosobowe działalności gospodarcze i rolnicy:
- – Napisz na klient@corp.bnpparibas.com z adresu mailowego, który u nas zgłosiłeś do kontaktu i podaj nam numer telefonu komórkowego oraz adres mailowy do nadania uprawnień i obsługi Portalu.
Spółki:
- – Pobierz wniosek ze strony internetowej (sekcja Dokumenty).
- – Wypełnij i podpisz zgodnie z reprezentacją.
- – Wybierz użytkowników głównych i dodatkowych*) – jeśli z Portalu ma korzystać więcej osób.
- – wyślij skan podpisanego wniosku na adres klient@corp.bnpparibas.com
*) Uwaga: tylko użytkownicy główni mogą składać wnioski i dyspozycje w Portalu.
Potwierdzeniem zarejestrowania użytkownika jest link aktywacyjny – skorzystaj z niego, aby ustawić hasło. Pamiętaj: link jest ważny 14 dni.
Logowanie jest dwuetapowe. Po wprowadzeniu hasła otrzymasz SMS z kodem autoryzacyjnym na numer telefonu zarejestrowany do obsługi Portalu.
Portal Klienta to platforma online do zdalnej obsługi Twojej pożyczki lub leasingu. Od teraz znajdziesz wszystkie treści swoich faktur i dokumentów księgowych w jednym miejscu. Dane dotyczące Twoich umów podane są w jasny
i przejrzysty sposób. Portal ułatwi Ci zarządzanie swoimi produktami.
Za pomocą aplikacji możesz składać wnioski bez konieczności wysyłania wiadomości e-mail.
Platforma dostępna jest nie tylko za pomocą komputera, ale także na urządzeniach mobilnych, jak tablet czy smartfon – co umożliwia dostęp do danych umów w każdym momencie.